Науково-методична та експериментальна робота

 

   Методична  діяльність ліцею  полягає в системному підході до підвищення кваліфікації педагогічних кадрів,  що забезпечує діалектичну єдність мети і завдань, змісту, форми і методів навчання та виховання учнів.

Науково-методичною проблемою ліцею  є - «Розвиток творчих здібностей дитини з відповідними індивідуальними можливостями». 

 Пріоритетні напрямки

 

  • забезпечення організаційних, соціально-психологічних, педагогічних умов розвитку індивідуально-особистісної життєтворчості та компетентності учня;
  • оновлення змісту й методів навчання школярів відповідно до сучасного етапу розвитку освіти та суспільства;
  • розробка методичних і практичних матеріалів для оптимального й ефективного функціонування цілісної системи розвитку життєвої компетентності школярів;
  • підвищення рівня професійної компетентності вчителів ліцею.
  • сприяння розвитку творчого потенціалу вчителя;
  • пропаганда й впровадження надбань науки, передового педагогічного досвіду, інноваційних педагогічних технологій. 
  • підготовка до атестації педагогічних працівників.

Головні принципи  методичної роботи в ліцеї :

оперативність, мобільність,випереджаючий характер, оптимальне поєднання індивідуальних і колективних форм, практична спрямованість культурних знань і моральних цінностей.

 

Педагогічний колектив ліцею

Педагогічних працівників   - 19

 

обслуговування  персоналу - 15

Якісний склад:

Вища категорія - 10

Перша категорія - 3

Друга категорія -1

Спеціаліст - 5

Учитель-методист - 1

Старший учитель -  3

Структура методичної роботи

 

     У навчальному закладі використовуються групові та індивідуальні форми оргмізації методичної роботи.

     Методичне забезпечення створення шляхом методичних об'єднань. У школі працює 4 методичних об'єднання.

 

 

п / п

Шкільні методичні об'єднання

Керівник

Проблема, над якою працює

1.

МО вчителів початкових  класів

Іванова С.М.

Інноваційні технології - шлях до перевірки проблеми організації освітнього процесу в сільській школі

2.

МО вчителів гуманітарного циклу

Карпенко О.І.

Запровадження передових технологій навчання

3.

МО вчителів природничо-математичного циклу

Раєнок Н.П.

 

Активна пізнавальна діяльність учнів у процесі навчання

4.

МО класних керівників

Яроцька О.А.

Виховання творчої особистості, здатної до самовдосконалення