«СХВАЛЕНО»                                                                                                  «ЗАТВЕРДЖЕНО»

на засіданні педагогічної ради                                                               Директор Мокрецького ліцею

Мокрецького ліцею                                                                                                        В.МАРФУТКО

Протокол №1 від 31.08.2023 р.    

 

 

 

Індивідуальний навчальний план

учнів-екстернів

за курс повної загальної середньої освіти

Мокрецького ліцею Київської області

на 2023/2024 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

Пояснювальна записка

до індивідуального навчального плану учнів-екстернів

за курс повної загальної середньої освіти

Мокрецького ліцею

на 2023/2024 навчальний рік

 

I. Загальні положення

1.1. Мокрецький ліцей здійснює планування своєї діяльності на

підставі ст.53 Конституції України, Закону України «Про повну загальну

середню освіту»,Положенням про екстернат у загальноосвітніх навчальних закладах,   Положення про індивідуальну форму здобуття освіти,  
Зареєстровано в Міністерстві  юстиції України 03 лютого 2016 р.  за № 184/28314, наказу Міністерства освіти і науки України від 28.11.2019№ 1493 «Про  внесення змін до типової освітньої програми закладів загальної середньої

освіти III ступеня», листів Міністерства освіти і науки України від 20.08.2019

№1/9-525 «Щодо організації форм здобуття загальної середньої освіти», від

11.08.2020 № 1/9-430 «Щодо методичних рекомендацій про викладання

навчальних предметів у закладах загальної середньої освіти у 2023/2024

навчальному році», від  12 вересня 2023 р. № 1/13749-23

 «Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2023/2024 навчальному році», відповідно  до освітніх програм закладу для здобувачів освіти ІІІ ступеня та власного Статуту.

Індивідуальний навчальний план закладу освіти складено на основі освітніх програм, а саме: Освітньої програми школи ІІІ ступеня, сформованої на основі типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України від 20.04.2018 № 408. Освітні програми укладено за такими освітніми галузями

: · Мови і літератури

· Суспільствознавство

 · Мистецтво

· Математика

· Природознавство

· Технології

· Здоров’я і фізична культура

За Статутом заклад є освітнім закладом ІІ-ІІІ ступеня. Викладання предметів здійснюється українською мовою. Основними формами організації освітнього процесу в  Мокрецькому ліцеї за екстернатною формою здобуття освіти навчання є консультації, річне оцінювання, використання окремих елементів дистанційної форми. Методи і засоби навчання, які використовуватимуться для досягнення рівня очікуваних результатів навчання спрямовані на формування ключових компетентностей, забезпечуючи діяльнісну та практичну спрямованість навчання, реалізацію в освітньому процесі міжпредметних і внутрішньопредметних зв’язків, посилюючи пізнавальний інтерес здобувачів освіти до навчання. Форми організації освітнього процесу протягом навчального року можуть уточнюватися та розширюватися залежно від змісту окремих предметів за умови виконання вимог стандарту освіти і навчальних програм з окремих предметів. Інструменти спілкування при дистанційній формі здобуття освіти:

 · Електронна пошта, чат ,відеоконференція.

1.2. Екстерном є особа (незалежно від віку), зарахована (переведена) на екстернат для: самостійного засвоєння освітньої програми протягом навчального року та проходження річного оцінювання навчальних досягнень та/або атестації. 1.3.Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття середньої освіти. Повна загальна середня освіта здобувається, як правило, після здобуття базової середньої освіти. Учні, які здобули базову середню освіту та успішно склали державну підсумкову атестацію та мають свідоцтво про базову загальну середню освіту державного зразка. Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття середньої освіти за інших умов 1.4. Екстерн має право: - має право пройти річне оцінювання за відповідний клас та атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти - отримувати необхідні консультації педагогічних працівників навчального закладу в межах навчального часу, установленого розділом ІV Положення; - безкоштовно користуватися навчальними посібниками, підручниками та іншою літературою бібліотечного фонду; - брати участь у зовнішньому незалежному оцінюванні на загальних підставах.

В ролі «тьютора» виступає вчитель-предметник. Певні види робіт (диктант, переказ, практичні, лабораторні роботи та інше) виконуються всіма учнями під час річного оцінювання.

 1.2. Екстерном є особа (незалежно від віку), зарахована (переведена) на екстернат для: самостійного засвоєння освітньої програми протягом навчального року та проходження річного оцінювання навчальних досягнень та/або атестації.

1.3.Вимоги до осіб, які можуть розпочинати здобуття середньої освіти. Повна загальна середня освіта здобувається, як правило, після здобуття базової середньої освіти. Учні, які здобули базову середню освіту та успішно склали державну підсумкову атестацію та мають свідоцтво про базову загальну середню освіту державного зразка. Особи з особливими освітніми потребами можуть розпочинати здобуття середньої освіти за інших умов

1.4. Екстерн має право: - має право пройти річне оцінювання за відповідний клас та атестацію за освітній рівень повної загальної середньої освіти - отримувати необхідні консультації педагогічних працівників навчального закладу в межах навчального часу, установленого розділом ІV Положення; - безкоштовно користуватися навчальними посібниками, підручниками та іншою літературою бібліотечного фонду; - брати участь у зовнішньому незалежному оцінюванні на загальних підставах.

II. Порядок проведення оцінювання навчальних досягнень екстернів

2.1. Керівник закладу освіти, де організовано екстернат, зобов'язаний створити належні умови для проведення оцінювання навчальних досягнень екстерна (далі - оцінювання) та проходження ним атестації.

 2.2. Порядок, форму та терміни проведення річного оцінювання екстернів визначає керівник навчального закладу.

2.3. Оцінювання екстернів за відповідний клас або рівень( повної) загальної середньої освіти проводиться з усіх предметів інваріантної складової навчального плану на 2023/2024 навчальний рік. Наслідком цього  оцінювання є виставлення річної оцінки з кожного предмета. Оцінювання з предметів проводиться, як правило, до 30 травня поточного року. Форми та засоби оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти за індивідуальною формою здійснюється відповідно до законодавства у сфері загальної середньої освіти та особливостей, визначених Положенням про індивідуальну форму здобуття освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від  03 лютого 2016 р.  за № 184/28314 . Відповідно до наказів Міністерства освіти і науки України від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти», від 05.05.2008 №371 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі загальної середньої освіти», від 13 .04.2011року №329 «Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» проводити оцінювання навчальних досягнень екстернів за відповідний клас (річне оцінювання) або за рівень повної загальної середньої освіти з усіх предметів інваріантної частини чи базових, вибірково-обов'язкових предметів відповідно до навчального плану освітньої програми, обраної для засвоєння здобувачем освіти. За результатами оцінювання виставляється річна оцінка з кожного предмета. Результати оцінювання навчальних досягнень екстернів за відповідний клас (річне оцінювання) оформлюються протоколом оцінювання. Особи, які здобувають освіту екстерном продовжують навчання за цією формою здобуття освіти за умови засвоєння освітньої програми на рівні навчальних досягнень не нижче середнього, що підтверджується результатами річного оцінювання. У разі встановлення у таких здобувачів освіти початкового рівня навчальних досягнень з предмета(ів) інваріантної частини або базових, вибірково-обов'язкових предметів відповідно до навчального плану освітньої програми, обраної для засвоєння здобувачем освіти, вони можуть бути переведені на інституційну форму здобуття освіти відповідно до рішення педагогічної ради закладу освіти. Результати оцінювання та рекомендації батькам щодо організації подальшого навчання зазначаються у свідоцтві досягнень, що видається відповідно до Порядку переведення учнів (вихованців) закладу загальної середньої освіти до наступного класу, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 14 липня 2015 року N 762, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30 липня 2015 року за N 924/27369.

 2.4. При проведенні оцінювання навчальних досягнень можуть застосовуватися форми контролю: письмове опитування, виконання контрольних робіт, тестування.

2.5. Екстерни з числа випускників загальноосвітніх навчальних закладів попередніх років, які у свій час не мали річного оцінювання навчальних досягнень з певних предметів, проходять річне оцінювання лише з цих предметів.

 2.6. Наявність річного оцінювання з предметів є передумовою для проходження екстерном атестації.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Персональний склад педагогічних працівників, які забезпечуватимуть навчання за індивідуальним навчальним планом

 

№п\п

П.І.П. вчителя

Предмети

1.

Карпенко О.І.

Укр.мова та література

2.

Марфутко В.В.

Зарубіжна література

3.

Макаренко А.П.

Анг.мова

4.

Гайдамака  Н.О.

Математика,фізика

5.

Москаленко С.І.

Інформатика

6.

Бобошко Н.М.

Історія України ,всесвітня історія технології

7.

Чередничок В.О.

Громадянська освіта

8.

Раєнок Н.П.

Біологія,географія

9.

Лях Н.М.

Хімія

10.

Буряк О.М.

Фізична культура

 

 

 

Директор ліцею                                                         Валентина МАРФУТКО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перелік консультацій з учнями-екстернами,

які будуть проходити річне оцінювання та державну підсумкову

атестацію за курс повної загальної середньої освіти

(Розподіл годин по предметах з розрахунку на одного учня-екстерна)

 

 

№ п/п

Назва предмета

Кількість хвилин на

одного учня -екстерна

 

1.

Українська мова

 15 хвилин 

2.

Українська література

15 хвилин 

3.

Зарубіжна література

15 хвилин 

4.

Іноземна мова (англійська)

15 хвилин 

5.

Алгебра

15 хвилин 

6.

Геометрія

15 хвилин 

7.

Фізика

15 хвилин 

8.

Історія України

15 хвилин 

9.

Всесвітня історія

15 хвилин 

10.

Громадянська освіта

15 хвилин 

11.

Біологія

15 хвилин 

12.

Географія

15 хвилин 

13.

Хімія

15 хвилин 

14.

Фізична культура

15 хвилин 

15.

Інформатика

15 хвилин 

16.

Технології

15 хвилин 

17.

 

15 хвилин 

18.

 

15 хвилин 

 

 

Директор ліцею                                                         Валентина МАРФУТКО

 

 

 

 

 

 

Річне оцінювання учнів-екстернів за курс повної загальної середньої освіти

Графік проведення контрольних робіт

(за курс 10 кл)

 

№ п/п

Назва предмета

Дата проведення  контрольної роботи

 

1.

Українська мова

05.12

2.

Українська література

08.12

3.

Фізична культура

11.12

4.

Зарубіжна література

18.12

5.

Інформатика

14.12

6.

Технології

20.12

7.

Іноземна мова (англійська)

22.12

8.

Алгебра

25.12

9.

Геометрія

29.12

10.

Фізика

05.01

11.

Історія України

08.01

12.

Всесвітня історія

12.01

13.

Громадянська освіта

15.01

14.

Біологія

19.01

15.

Географія

22.01

16.

Хімія

26.01

 

 

 

 

 

Директор ліцею                                                         Валентина МАРФУТКО

 

 

 

Список учнів-екстернів за курс повної загальної середньої освіти

Мокрецького ліцею у 2023/2024 н.р

 

№ п\п

П.І.П.учня

Дата народження

1.

Кощій Тетяна  Олександрівна

16.03.2006 р

 

 

 

Директор ліцею                                                         Валентина МАРФУТКО