ПОГОДЖЕНО                                                                                                      ЗАТВЕРДЖЕНО

Начальник управління                                                               Директор Мокрецького НВК

Держпродспоживслужби                                                                   ___________Н.Лях

____________В.Ситюк

 

 

МОКРЕЦЬКИЙ  НВК

РЕЖИМ РОБОТИ

на 2018-2019 н.р.

                                                                                              

Режим роботи – п’ятиденний.

Навчальні заняття організовані за семестровою системою.

 

Тривалість 2018-2019 навчального року:

з 03 вересня 2018 року по 01 липня 2019 року

 

І семестр   - з 03 вересня 2018 р. по 29 грудня 2018 р.

ІІ семестр – з 14 січня 2019 р. по 25 травня 2019 р.

 

Впродовж навчального року проводяться канікули:

Осінні   – з 29.10.18  – 04.11.18 р.

Зимові   – з 30.12.18 – 13.01.19 р.

Весняні –  з 25.03.19  – 31.03.19 р.

Додаткові канікули – 1 кл. – з 18.02.19 р. по 24.02.19 р.

 

 

РОЗКЛАД  ДЗВІНКІВ

1 УРОК  8.30   -   9.15                                  1 клас (НУШ)

2 УРОК  9.25   - 10.10                        1 урок –   8.30 –  9.05

3 УРОК 10.30  - 11.15                        2 урок -   9.25 – 10.00

4 УРОК 11.35  - 12.20                        Динамічна пауза

5 УРОК 12.30  - 13.15                        3 урок – 10.30 – 11.05

6 УРОК 13.25  - 14.10                        4 урок – 11.35 – 12.10

7 УРОК 14.20  - 15.05                        5 урок – 12.30 – 13.05

 

ТРИВАЛІСТЬ  УРОКІВ:

 

1 клас  -  35 хв.

2-4 кл.  – 40 хв.

5-9 кл.  – 45 хв.

 

 

 

 

 

УКРАЇНА

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

Н А К А З

30.08.2017 р.                                                                                      № 161

с.Мокрець

Про режим роботи Мокрецького НВК

у 2017-2018 н.р.

 

     Для чіткої організації праці вчителів та школярів, відповідно до ст.16 Закону України «Про загальну середню освіту»

 

НАКАЗУЮ:

1.     Затвердити такий режим роботи НВК:

1.1 Тривалість учбового тижня:

- п’ятиденний робочий тиждень.

1.2. Структура навчального року:

-  І семестр з 01 вересня по 29 грудня;

- ІІ семестр з 15 січня по 25 травня.

     Навчальні екскурсії та навчальну практику провести згідно рекомендації МО і науки України № 1/9-61 від 06.02.08 р.. 

1.3.  Встановити такі терміни канікул: 

-   осінні – з 23 жовтня по 29 жовтня 2017 року;

-         зимові – з 30 грудня 2017 по 14 січня 2018 р.;

-         весняні – з 26 березня по 01 квітня 2018 р.  

1.4. Тривалість уроків:

для 1 кл. – 35 хв.,

2-4 кл. – 40 хв.,   

5-11 кл. – 45 хв.

1.5. Початок занять 8.30

Розклад дзвінків на уроки:

1 урок -    8.30 -    9.15     перерва 10 хв.

2 урок -    9.25 – 10.10    перерва 20 хв.

3 урок – 10.30 – 11.15    перерва 20 хв.

4 урок – 11.35 – 12.20    перерва 10 хв.

5 урок – 12.30 – 13.15    перерва 10 хв.

6 урок – 13.25 – 14.10    перерва 10 хв.

7 урок – 14.20 – 15.05

 

2

 

1.6.         Режим роботи ГПД:          2-4 класи

- Прийом групи  - 12.15

- Обід  - 12.20 – 12.50

- Спортивно-оздоровча робота  - 12.50 – 13.20

- Виховна година  - 13.20 – 14.05

- Виконання домашніх завдань  - 14.10 – 15.15

1.7. Встановити методичні дні:

- понеділок (директор, заступник директора з навчально-виховної роботи, педагог-організатор);

- вівторок (медсестра)

- середа (бібліотекар,);

- четвер (практичний психолог, соціальний педагог).

1.8. Режим роботи їдальні:

- щоденно з 8.00 до 15.00.

1.9. Режим роботи медичного пункту:

- щоденно з 8.00 до 15.00.

1.10. Режим роботи бібліотеки:

- понеділок з 13.00 до 15.00, вівторок з 9.00 до 15.00

- середа з 11.00 до 14.00, четвер з 08.30 до 12.30, п’ятниця з 10.00 до 15.00

1.11. Режим роботи соціального педагога:

- щоденно з 8.00 до 12.00

1.12. Режим роботи практичного психолога:

- понеділок, четвер з 0900  до 1300

- вівторок, середа, п’ятниця – 1330 до 1530

1.13. Режим роботи музею:

- середа – 0920 – 1010,   четвер – 1010 - 1115

1.11. Режим дня дошкільного навчального закладу:

Ранковий прийом дітей                                        8.00 -   8.35    

Ранкова гімнастика                                               8.35 –   8.45

Підготовка до сніданку                                         8.45 -   9.00

Сніданок                                                                  9.00 –  9.20

Заняття                                                                     9.20 – 10.55                                 

Прогулянка                                                            10.55 –  12.00

Підготовка до обіду                                              12.00 -  12.10

Обід                                                                        12.10 – 12.30

Підготовка до сну, сон                                         12.30 – 15.00

Поступовий підйом, оздоровчі процедури         15.00 – 15.30                    

Самостійна діяльність дітей                                 15.30 – 16.00

Ігри, спілкування, трудова  діяльність                 16.00 – 17.00

Підготовка до вечері                                              17.00 – 17.15

Вечеря                                                                      17.15 – 17.30

Підготовка до прогулянки                                     17.30 – 17.45

Прогулянка, повернення додому                          17.45 – 18.30

3

 

1.11.    Режим роботи секцій, гуртків:

п/п

Назва гуртка

Керівник гуртка

День тижня

Час проведення

 

1.

«Футбол»           (6-8 класи)

Буряк Олег Миколайович

Вівторок,

середа, четвер

15.30 – 17.30

 

Позакласна робота 6 год.

2.

Вакансія – 3 год.

 

 

 

 

1.12. Циклограма проведення оперативних нарад, педрад:

- адміністрації – кожен понеділок з 8.00 – 9.15;

- нарада при директорові – 1 раз на місяць – 2-й понеділок;

- інструктивно-методичні наради – 1 раз на 4 тижня – кожної п’ятниці;

- педагогічні ради  - 2 рази на семестр – п’ятниця.

    2. Встановити перед початком кожного уроку за 2 хв. попередній дзвінок. Після попереднього дзвінка учні та вчителі заходять до кабінетів і готуються до уроку. По закінченні уроку вчитель та учні виходять з кабінету після перевірки черговими учнями даного класу санітарного стану приміщення.

Кл.керівники та вчителі під час перерв чергують на поверхах і забезпечують дисципліну учнів, а також несуть відповідальність за поведінку та збереження життя дітей на всіх перервах та уроках.

3. Визначити пости учнів чергового класу по НВК. 

                                                  (Марфутко В.В. до 10.09.17  р.)

     Поставити в обов’язки чергових класів забезпечення дисципліни учнів, санітарний стан, збереження шкільного майна, прибирання коридорів  кожної п’ятниці. Чергування класів починати і закінчувати лінійкою з підбиттям підсумків щоп’ятниці. Час закінчення чергування у вестибюлі 15.15.

     4. Прибирання кабінетів проводити щоденно. Прибирання закріплених ділянок двору один раз на місяць. Генеральне прибирання кабінетів, закріплених ділянок НВК один раз на місяць (останній тиждень місяця, п’ятниця, виховна година).

     5. На уроках трудового навчання залучати учнів до прибирання: актового, спортивного залів, музею, бібліотеки, території школи, робота на квітниках. Взимку залучати учнів 7-9 кл. для прибирання снігу від школи до надвірних туалетів, воріт школи, під’їзду до їдальні.

     6. Вчитель, який веде останній урок, залишає клас тільки тоді, коли останній учень вийде з класу. Черговий вчитель – коли учні вийдуть з школи (о 15.15).

     7. Час початку роботи кожного вчителя за 15 хв. до початку свого першого уроку. Чергування вчителів починається за 15 хв. до початку занять і закінчується на 15 хв. пізніше закінчення останнього уроку (затверджено колективним трудовим договором та входить в обов’язки чергового вчителя).

 

4

 

     8. Внесення змін до класних журналів, а саме: зарахування та вибуття учнів вносить лише класний керівник за вказівкою директора НВК. Виправлення

оцінок у класному журналі не дозволяється, в окремих випадках за заявою вчителя та з дозволу директора.

     9. Категорично заборонено відпускати учнів з уроків на різні заходи (репетиції, змагання, екскурсії) без дозволу адміністрації НВК.

     10. Робота спортивних секцій, гуртків, кабінету інформатики,  допускається лише за розкладом, затвердженим директором НВК.

     11. Позакласні заходи проводяться за планом, затверджені директором з обов’язковою присутністю класних керівників та чергових вчителів під час проведення шкільних заходів. Перебування учнів та вчителів у приміщенні школи дозволяється до кінця проведення заходів.

     12. У кожному навчальному кабінеті закріпити за учнем постійне робоче місце з метою їх матеріальної відповідальності за збереження меблів.

     13. Не допускати учнів до уроків без шкільної форми. 1-9 кл. у верхньому одязі; у спортивний зал без спортивної форми та змінного взуття, постанова КМ від 22.08.1996 р. № 1004; заборонити використання мобільних телефонів на уроках.

     14. Категорично забороняється відпускати учнів з уроків без пояснювальної на те причини (письмово чи усно). Відповідальність несе вчитель, кл.керівник).

     15. Категорично забороняється відлучатись учителю з уроків без попередження адміністрації школи та залишати учнів без нагляду під час робота на шкільному подвір’ї, квітниках, спортивному майданчику.

     16. Всім учителям забезпечити прийом і здачу навчального кабінету між уроками протягом всього навчального року. За збереження навчального кабінету і обладнання, що в ньому є, несе повну відповідальність вчитель, який працює в цьому приміщенні.

     17. Паління вчителів та учнів у НВК та на території НВК категорично заборонено.

     18. Ведення щоденників вважати обов’язковим для кожного учня, починаючи з 2 класу.

     19. Визначити час сніданків дітей: 1-4 кл. та учнів пільгових категорій на перерві після 2 уроку.  Класні керівники 1-4 кл. супроводжують організовано дітей до їдальні, присутні під час сніданку учнів, а також забезпечують порядок. Організацію учнів пільгових категорій забезпечують кл.керівники, соціальний

педагог і направляють дітей до їдальні. Під час їх сніданку присутні: медсестра та черговий вчитель.

5

 

     20. Сторонні особи не допускаються на уроки без дозволу директора.

     21. Категорично забороняється проводити заміну уроків за домовленістю

між учителями без дозволу адміністрації.

     22. Вихід на роботу вчителя або будь-якого співробітника після хвороби можливий лише за наявності  лікарняного листа.

     23. Проведення екскурсій, походів, змагань тощо, дозволяється лише після видання наказу директора. Відповідальність за життя та здоров’я учнів під час проведення подібних заходів несе той вчитель, вихователь або будь-який інший медпрацівник, співпрацівник навчального закладу, який призначений наказом директора.

     24. Покласти відповідальність на вчителів, кл.керівників, вихователів ГПД за охорону та здоров’я дітей під час їх перебування в приміщенні навчального

закладу, на його території під час перерв, прогулянок, уроків фізкультури, трудового навчання, екскурсій, при проведенні позакласних заходів тощо.

     25. Учителям-предметникам, кл.керівникам, керівникам гуртків, вихователям ГПД,  спланувати календарно-тематичне планування, згідно навчальних програм: предметів, плану виховної та гурткової роботи, ГПД,  соціального педагога, бібліотеки, музею до 15.09.17 р..

    Подати  на затвердження календарно-тематичні планування директору

    на І семестр до 15.09.17 р.;

    на ІІ семестр -  до 18.01.18 р.

     26. Здійснювати суворий контроль за організацію та проведення навчальних занять згідно розкладів № 1, 2 та тривалістю дзвінків на урок та з уроку, згідно шкільного годинника та своєчасністю внесення записів до класних журналів.

(ЗДНВР)

     27. Заміну уроків та індивідуальних занять оплачувати згідно проведення уроків та запису в журналах, підпису вчителя в журналі заміни уроків.  (ЗДНВР).

     28. Організувати ГПД на  ставку до 05.09.17 р. з числа учнів 2-4 кл. та дітей с.Бервиця, скласти списки учнів, подати на затвердження до 05.09.17 р. Режим роботи ГПД довести до кл.керівників, батьків до 15.09.2017 р.

     29. Черговий вчитель, вихователі ГПД залишають приміщення НВК після того, як учні сядуть у транспорт  і покидають тоді, коли останній учень вийде з приміщення НВК.

     30. Черговий вчитель, адміністратор, зав.кабінетом залишають кабінет, приміщення  НВК  після  перевірки  чергування  учнів  по  кабінетах,   постах,

відправлення транспорту, учнів з території НВК (черговий адміністратор залишає НВК о 16.00).

6

 

     31. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор НВК                                                  Н.М.Лях

 

З наказом ознайомлені:

Марфутко В.В.                                                      Лобода А.І.

Жеребіло О.М.                                                       Буряк О.М.

Литовченко З.Д.                                                    Корчевська Г.Я.

Іванова С.М.                                                          Зарічна Л.В.

Чередничок В.О.                                                   Макаренко А.П.

Севрук О.В.                                                           Ліскевич В.А.

Раєнок Н.П.                                                           Карпенко О.І.

Отрох Т.І.                                                              Ясюченко В.В.

Яроцька О.А.                                                        Співак Н.О.

Гончарова О.В.