КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Мокрецький навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

Н А К А З

31.05.2019 р.                                                                                 № 01-02/69

с.Мокрець

Про перевід учнів 1-3 класів

 

     Відповідно до Положення про ДПА учнів у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 30.12.2014 р. № 1547 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 р. за № 157/26602, Інструкції  про переведення та випуск учнів  навчальних закладів системи загальної середньої освіти від 30.07.2015 р. № 924/27369, розпорядження в.о.голови Калитянської селищної ради  «Про завершення 2018-2019 н.р. та проведення державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту в закладах освіти Калитянської селищної ради», згідно наказу        № 115 від 07.02.2012 р. «Про внесення змін до Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні», рішення педагогічної ради  від 31.05.2019 р. № 01-22/08

    

НАКАЗУЮ:

     1. Нагородити похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» таких учнів:

1. Гончарову Софію    – 2 кл.

2. Семесько Таїсію      - 2 кл.

3. Шульгу Олександра – 3 кл.

4. Довгопол Світлану   - 4 кл.

5. Яременка Ярослава  - 4 кл.

6. Гайового Артема      - 4 кл.                             

     2. Перевести учнів 1-4 кл. до наступних класів, а саме:

до 2 класу у кількості 23 уч.:


1. Білоус Євгена

2. Братицю Аліну

3. Булавіну Аріну

4. Грищенко Вікторію

5. Дмитренко Софію

6. Джуман Діану

7. Кіреєва Максима

8. Кучеренка Максима      

9. Ліскевич Олександра

10. Літинського Богдана

11. Манойленка Артема

12. Морозову Вероніку

                                                     2

 

13. Омельченко Ганну

14. Омельчук Євгенію

15. Радченко Вероніку

16. Рожок Еріку

17. Стеценко Вероніку

 

 

 

18. Тельпиш Арсенія

19. Тітаренко Варвару

20. Шлаган Вікторію

21. Ющенка Павла

22. Яременка Тимофія

23. Янченка Родіона


до 3 класу у кількості 14 уч.:


1. Башленка Сергія                          

2. Вачрішвілі Мзію

3. Гончарову Софію                       

4. Падій Анну                                  

5.Святенка Даніїла

6. Семеська Олега                            

7. Семесько Таїсію

8. Сидорова Гліба                            

9. Чубика Василя

10. Гайову Вікторію

11. Нижник Ангеліну

12. Олексієнко Христину

13. Кухтика Антона

14. Іванова Олександра


до 4 класу у кількості 15 уч.:


1. Вітрук Ауріку                              

2. Горбенка Ярослава

3. Довгопола Дмитра                      

4. Іванчу Софію

5. Красномовця Олега

6. Кухаря Єгора

7. Олексієнко Уляну

8. Саченко Марію

9. Федоровську Тетяну                    

10. Сизову Софію

11. Шапошнікову Анну                    

12. Шульгу Олександра

13. Ющенка Нікіту

14. Нижник Аліну

15. Глиняного Олексія         

              


     2. Видати табелі успішності учням із результатами досягнень у навчанні за    І та ІІ семестри та за рік.

     3. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко.

 

 

Директор НВК                                                                                     Н.Лях

 

З наказом ознайомлена:                  

 

___________ В.Марфутко

gn:justify'>__________В.Марфутко

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Мокрецький навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

Н А К А З

31.05.2019 р.                                                                                 № 01-02/70

с.Мокрець

Про результати державної підсумкової

атестації, закінчення учнями 4 класу

школи І ступеня та їх перевід до основної

школи

 

     Відповідно до Положення про ДПА учнів у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 30.12.2014 р. № 1547, листа МОН України від 31.01.2018 р. № 119/66 «Про організоване закінчення у                  2017-2018 н.р. та особливості  проведення ДПА», розпорядження в.о.голови Калитянської селищної ради «Про завершення 2018-2019 н.р. та проведення державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту в закладах освіти Калитянської селищної ради», з метою визначення відповідності освітнього рівня учнів 4 класу вимогам Державного стандарту початкової загальної освіти проведено ДПА з української мови і читання та математики. Підсумкові контрольні роботи проведено відповідно до термінів визначених рішенням педради від 17.04.19 р. № 01-22/06  14, 16 травня 2019 року. Зміст завдань було підібрано вчителем, обговорено на засіданні МО учителів початкових класів та затверджено директором НВК.

     Результати ДПА у початковій школі (4 клас) такі:

Всього учнів у класі – 14

Писали роботи – 14

Предмет                                          Рівень                                       Якість у %

                         високий     достатній    середній    початковий

Укр.мова               4                 6                  4                   -                   72

і читання

Математика           5                 5                  4                   -                   71

 

     На підставі вищезазначеного

НАКАЗУЮ:

     1. Класному керівнику 4 класу А.Лободі.:

1.1. ознайомити батьків із результатами ДПА;

 

2

 

1.2. вказати батькам учнів 4 класу на прогалини в знаннях і дати рекомендації щодо їх усунення;

1.3. ознайомити із результатами ДПА вчителів-предметників, які будуть викладати у 5 класі.

     2. Перевести до 5 класу у кількості 14 учнів:

1. Гайового Артема

2. Довгопол Світлану

3. Красномовця Олександра

4. Макаєва Давіда

5. Наконечного Владислава

6. Слободянюк Юлію

7. Сокирка Олександра

8. Сомик Лілію

9. Уланова Єгора

10. Швачка Андрія

11. Яременка Ярослава

12. Нижника Святослава

13. Мартиненко Вікторію

14. Мартиненко Юлію

     3. Голові МО вчителів початкових класів С.Івановій  обговорити наслідки ДПА на засіданні МО.

     4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Марфутко В.В. врахувати наслідки ДПА під час проведення ДПА у наступному навчальному році.

 

 

Директор НВК                                                                         Н.Лях

З наказом ознайомлені:

 

____________В.Марфутко

 

____________А.Лобода

 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Мокрецький навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

Н А К А З

13.06.2019 р.                                                                                 № 01-02/81

с.Мокрець

Про перевід учнів 5-8

та 10 класів

 

 

     Відповідно до Положення про ДПА учнів у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 30.12.2014 р. № 1547 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 р. за № 157/26602, Інструкції  про переведення та випуск учнів  навчальних закладів системи загальної середньої освіти від 30.07.2015 р. № 924/27369, розпорядження в.о.голови  Калитянської селищної ради «Про закінчення 2018-2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту у закладах освіти Калитянської селищної ради» 06.04.18 р. № 80, згідно наказу від 07.02.2012 р. № 115 «Про внесення змін до Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні», рішення педагогічної ради від 13.06.2019 р. № 01-22/09

НАКАЗУЮ:

     1. Нагородити Похвальним листом «За високі досягнення у навчанні» ученицю 5 класу Яроцьку Світлану

     2. Перевести учнів 5-8 класів до наступних класів, а саме:

до 6 класу в кількості 24 учнів


- Білича Дмитра

- Бойка Артема

- Бондаря Назара

- Василецьку Ангеліну

- Верховцева Владислава

- Волкову Софію

- Горбенка Володимира

- Григораш Іванну

- Ізотова Андрія

- Калуту Анастасію

- Кубрака Богдана

- Мельнік Оксану

- Нікітенко Вікторію

- Олар Яну

- Олексієнко Вероніку

- Олексієнко Віру

- Саченка Богдана

- Сизову Людмилу

- Сокирко Ангеліну

- Уткіна Дмитра

- Яременко Вероніку

- Яроцьку Світлану

- Тимченко Аліну

- Трошину Олександру


2

до 7 класу в кількості 14 учнів:

- Бриксу Олександра                  - Волкову Анну

- Гончарову Катерину                - Костенкову Каліму

- Нижник Єлизавету                   - Кубрака Давіда

- Кухар Надію                             - Марченко Анастасію

- М’ягку Юлію                            - Мельник Ольгу

- Суханова Владислава              - Чубика Богдана

- Швачка Володимира               - Олешко Софію

до 8 класу в кількості 15 учнів:

- Бруєнко Олександру                 - Верховцева Іллю

- Ветрова Іллю                             - Демчика Дмитра

- Довгопола Вадіма                     - Калуту Вікторію

- Кощій Тетяну                            - Мирного Данила

- Савченко Богдану                    - Семеська Тимофія

- Собчука Івана                           - Туренка Антона

- Яременка Артем                       - Масяєву Діну

- Бондаренка Владислава          

до 9 класу в кількості 14 учнів:

- Брикову Діану                          - Брикова Олександра

- Гончарова Тимофія                  - Зеленську Ангеліну

- Падій Валерію                          - Пономарьову Анастасію

- Сидоренко Яну                         - Сидорука Святослава

- Яременка Андрія                      - Яроцьку Вероніку

- Решетняк Дар’ю                       - Масяєва Ростислава

- Мельника Богдана                    - Дмитренко Дарину

до 11 класу в кількості 13 учнів:

- Буцик Вікторію                        - Довгопола Дмитра

- Жеребіла Володимира             - Кисіля Романа

- Коваля Богдана                        - Ковшуна Артура

- Костюшко Анастасію              - Кошеля Родіона

- Олійника Іллю                          - Пархоменка Владислава

- Сидорука Віталія                      - Слісаренко Єву

- Мележик Світлану

 

     2. Видати учням табелі успішності, у яких відобразити досягнення у навчанні за І, ІІ семестри та за рік             (відп.кл.керівники 6-11 кл.)

 

Директор НВК                                                                  Н.Лях

 

 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Мокрецький навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

Н А К А З

13.06.2019 р.                                                                                 № 01-02/80

с.Мокрець

Про результати державної

підсумкової атестації у 9 класі

 

 

     Відповідно до Положення про ДПА учнів у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом МОН України від 30.12.2014 р. № 1547 та зареєстроване в Міністерстві юстиції України 14.02.2015 р. за № 157/26602, Інструкції  про переведення та випуск учнів  навчальних закладів системи загальної середньої освіти від 14.07.2015 р. № 762, наказу МОН України від 21.01.2019 р. № 59 «Про проведення у 2018-2019 н.р. ДПА осіб, які здобувають загальну середню освіту», згідно наказу від 07.02.2012 р. № 115 «Про внесення змін до Положення про похвальний лист «За високі досягнення у навчанні», рішення педагогічної ради від 13.06.2019 р.  № 01-22/09.

     Державна підсумкова атестація в основній школі проводилась з трьох предметів: українська мова (диктант) – 04.06.2019 р.; математика (письмово) – 07.06.19 р.; «Біологія» (письмово) за вибором навчального закладу – 13.06.19 р..

 

Результати державної підсумкової атестації у 9 класі такі:

 

п/п

Назва предмету

Всього учнів

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

Я %

Висок. рівень

Дост. рівень

Середн. рівень

Почат. Рівень

1.

Українська мова (диктант)

13

13

2

5

5

1

54

2.

Математика (письмово)

13

13

1

2

7

3

23

3.

Біологія  (письмово)

13

13

1

5

6

1

46

 

 

2

     На підставі вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

 

     1. Заступнику директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко довести наслідки державної підсумкової атестації учнів 9 класу на педагогічній.

     2. Головам методичних об’єднань: О.Карпенко та Н.Раєнок, обговорити наслідки ДПА на засіданнях МО у серпні-вересні та врахувати їх при складанні планів МО на 2019-2020 н.р..

     3. Учителям-предметникам зробити аналіз помилок та спланувати роботу з подолання неуспішності учнів, усунення прогалин у знаннях з відповідних навчальних тем відповідних предметів.

     4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко..

 

 

 

Директор НВК                                                                         Н.Лях

 

З наказом ознайомлена:

__________В.Марфутко

 

 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

Мокрецький навчально-виховний комплекс

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

13.06.2019 р.                                                                                 № 01-02/82

с.Мокрець

Про закінчення здобувачами освіти 9-го класу

основної школи та отримання свідоцтв

про базову загальну середню освіту

 

 

     Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 18 Закону України «Про загальну середню освіту», Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 16 квітня 2018 року № 367, зареєстрованого Міністерством юстиції України 05 травня 2018 року, розпорядження в.о.голови Калитянської селищної ради «Про закінчення 2018-2019 навчального року та проведення державної підсумкової атестації осіб, які здобувають загальну середню освіту у закладах освіти Калитянської селищної ради»  від 06.04.19 р. № 80», рішення педагогічної ради від 13.06.2019 р. № 01-22/09

 

НАКАЗУЮ:

     1. Видати свідоцтва про базову загальну середню освіту таким учням:

1. Булгакову Дмитру

2. Герасименко Єлизаветі

3. Іванову Михайлу

4. Ішимбаєву Максиму

5. Москаленку Ярославу

6. Стеценко Галині

7. Талах Карині

8. Шилу Денису

9. Нижник Олені

10. Литвиненку Денису

11 Поживіл Тетяні

12. Клименку Миколі

     2. Вручити свідоцтво про базову загальну середню освіті із відзнакою та Похвальний лист «За високі досягнення у навчанні»:

1. Раєнок Єлизаветі.

     3. Згідно п.5.1. інструкції про порядок переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 та заяв батьків, перевести до 10 класу здобувачів освіти 9 класу в кількості 7 учнів:

1. Булгакова Дмитра

2. Герасименко Єлизавету

3. Іванова Михайла

4. Ішимбаєва Максима

5. Талах Карину

6. Нижник Олену

7. Литвиненка Дениса

     4. Згідно п.5.2. інструкції про порядок переведення учнів (вихованців) загальноосвітнього навчального закладу до наступного класу, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України 14.07.2015 № 762 видати свідоцтва для здобування повної загальної середньої освіти в інших закладах системи загальної середньої освіти згідно з власним рішенням в кількості          6 учнів:

1. Москаленку Ярославу

2. Стеценко Галині

3. Шилу Денису

4 Поживіл Тетяні

5. Клименку Миколі

6. Раєнок Єлизаветі

 

     5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор НВК                                                                           Н.Лях

 

 

 

 


 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

 

21.12.2018 року                                                                                 № 299

с.Мокрець

Про адаптацію учнів

1-го класу до навчання

 

 

     Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21.02.2018 № 87 «Про затвердження Державного стандарту початкової освіти», наказів Міністерства освіти і науки України від 21.03.2018 № 268 «про затвердження типових освітніх програм для 1-2 класів закладів загальної середньої освіти» від 20.08.2018 № 923 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі».

      Згідно річного плану адміністрацією та практичним психологом НВК,  протягом першого семестру 2018-2019 навчального року вивчалось питання адаптації учнів  1-го класу до навчання , адже створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного шкільного навчання забезпечуватиме їй подальший розвиток, успішне навчання та виховання. 

      Вимоги щодо забезпечення належних умов для навчання і виховання здобувачів освіти учнів, зокрема 1-го класу, у загальноосвітньому навчальному закладі встановлено Державними санітарними правилами і нормами влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу.

     У початковий період навчання дитини у 1 класі важливе значення має успішність адаптивного періоду. Створення сприятливого середовища для адаптації дитини до систематичного навчання забезпечуватиме їй подальний розвиток, успішне навчання та виховання.

      Перші тижні навчання в 1-му класі – важливий етап для створення в класній спільноті атмосфери прийняття, довіри, взаємозацікавленості, бажання слухати одне одного, висловлюватися. На цьому етапі закладаються основи для усної взаємодії

учителя з учнями та учнів між собою. Саме тому багато уваги в перший місяць потрібно приділити знайомству, коротким розповідям про власні захоплення, улюблені ігри тощо.

     Станом на 01 вересня до навчання приступили 25 учнів. Вчитель С.Іванова працює за навчальною програмою НУШ-1 (автор О.Я.Савченко).

     Перший тиждень носив назву «Я школяр». Щодня учні повинні отримувати знання про те, навіщо ходити до школи? Що очікувати від шкільного життя? Хто однокласники? Як безпечно дістатися до школи й повернутися додому?  Що покласти у шкільний ранець?

     Другий тиждень носив назву «Мій/наш клас». Упродовж його проведення реалізовувалися проблемні питання: Як знайти свою класну кімнату? Як почуватися комфортно у класі?.

     С.Іванова, учитель 1 класу, активно запроваджує інтегрований, діяльнісний підхід до навчання учнів, роботу в парах. Естетично та оригінально оформлені стенди для інформацій, настрою, дитячих робіт, осередки, визначено місце для зберігання дитячих матеріалів, упорядковується портфоліо учнів, заняття із цеглинками «Лего».

     Тема третього тижня «Мої друзі». Вона передбачала вирішення питань: Хто такі друзі? Яким має бути друг? Як знайти друзів? Чому нам цікаво разом? Як зберегти дружбу? Як піклуватися по друзів – домашніх улюбленців?

     «Моє довкілля» - така тема четвертого тижня. У ході роботи учні відповідали на питання: Що мене оточує? Які таємниці має шкільне подвір'я? Які рослини ростуть на шкільному подвір'ї? Кольори та звуки довкілля. Які вони? Як поводитись у довкіллі?

     Вивчення даного питання показало, що всі учні 1-го класу адаптувались до навчання в НВК.

Проте:

1) в НВК  облаштовані приміщення для організації рухливих ігор першокласників;

2) не в достатній мірі 1 клас забезпечений художньою літературою, іграшками, технічними засобами;

3) уроки фізичної культури проводяться на повітрі рідко;

4) не проводиться динамічна пауза. 

    Виходячи  з вище сказаного,

 

НАКАЗУЮ:

     1.  Заступнику директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко:

     1.1. Дотримуватись Державних санітарних правилам і нормам влаштуванням, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008–01) при складанні розкладу уроків з фізичної культури.

     2. Вчительці початкових класів С.Івановій:

     2.1. Один раз в місяць уроки фізичної культури проводити на свіжому повітрі.

     2.2. Практикувати проведення уроків-конкурсів, театралізованих уроків, інтегрованих уроків.

     3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

 

 

Директор НВК                                                       Н.Лях

 

З наказом ознайомлені:

___________В.Марфутко

 

___________С.Іванова

 

 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

 

21.12.2018 року                                                                                 № 297

с.Мокрець

Про рівень учнівських досягнень

за результатами контрольних робіт

за І семестр 2018-2019 н.р.

 

 

 

     Згідно плану роботи НВК в період з 10 по 21 грудня 2018 року було проведено підсумкові контрольні роботи для учнів 2-10 класів з української мови, англійської мови,  хімії, історії України,  математики, алгебри, геометрії, біології, зарубіжної літератури.

     Результати  контрольних робіт з української мови такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

2

15

14

2

6

4

2

57

3

14

9

3

6

-

-

100

4

13

9

4

4

1

-

89

5

23

21

4

11

4

2

72

6

16

11

2

6

2

1

72

7

16

10

1

6

3

1

60

8

14

7

-

3

2

2

43

9

11

6

1

2

3

-

50

10

14

9

2

4

3

-

66

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

68

 

 Результати  контрольних робіт з математики такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

2

15

14

2

7

4

4

64

3

14

10

5

5

-

-

100

4

13

8

3

3

2

-

75

5

23

18

3

4

8

3

37

6

16

11

3

1

4

3

36

7 алг.

16

10

-

3

2

5

30

7

геом

16

10

-

3

2

5

30

8

алг.

14

9

1

1

4

3

22

9 алг.

11

6

1

-

5

-

17

9

геом

11

-

1

-

5

3

11

10 алг.

14

9

-

3

2

4

33

10 геом

14

9

-

3

6

-

33

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

41

 

  Результати  контрольних робіт з історії України такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

5

23

16

2

3

10

1

31

6

16

12

2

6

4

-

67

7

16

11

2

4

5

-

55

8

14

9

2

5

2

-

77

9

11

4

-

1

3

-

25

10

14

8

1

5

2

-

75

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

55

 

 

  Результати  контрольних робіт із зарубіжної літератури такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

5

23

19

-

8

9

2

42

6

16

11

3

5

3

-

72

7

16

11

-

4

7

-

36

8

14

11

-

5

6

-

45

9

11

7

2

1

4

-

43

10

14

9

2

3

3

1

55

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

49

 

Результати  контрольних робіт з біології такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

6

16

13

2

4

5

2

46

7

16

10

-

3

4

3

30

8

14

9

1

3

3

2

44

9

11

6

1

1

4

-

33

10

14

8

1

3

3

1

50

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

41

 

Результати  контрольних робіт з хімії такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

7

16

15

1

1

10

3

13

8

14

10

2

2

1

5

40

9

11

6

-

1

2

3

17

10

14

10

2

1

5

2

30

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

25

 

Результати  контрольних робіт з фізики такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

7

16

10

-

2

5

3

20

8

14

10

-

2

6

2

20

9

11

6

1

4

1

-

83

10

14

9

-

2

6

1

22

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

36


 

Результати  контрольних робіт з англійської мови такі:

 

Клас

Учнів всього

Писали

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початковий рівень

Я %

3

14

9

-

3

6

-

33

4

16

8

2

6

-

-

100

5

23

16

-

6

7

3

38

6

16

11

1

3

7

-

36

7

16

10

-

2

5

3

20

8

14

7

-

4

1

2

57

9

11

6

1

4

1

-

83

10

14

7

1

2

4

-

43

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

51

 

Українська мова. Якість по предмету становить — 68 %. Учні засвоїли матеріал. Тексти контрольних робіт відповідають програмам. Початковий рівень мають два учні  5 класу, по одному учню  6 і 7 та по 2 учні 8 класу.

 

Математика.  Якість знань по предмету — 41 %. Тексти контрольних робіт відповідають програмному матеріалу. Переважна більшість учнів засвоїли предмет на середньому та початковому рівнях. У 7 класі п’ять учнів мають початковий рівень знань.

 

Історія. Якість знань по предмету – 55 %. Учні засвоїли матеріал на достатньому та середньому рівнях. Початковий рівень знань має один учень 5  класу.

 

Біологія.  Якість знань по предмету – 41 %. Учні засвоїли матеріал на  достатньому та середньому рівнях. Початковий рівень мають по 2 учні 6 і 8 класів та 3 учні             7 класу.

 

Зарубіжна література. Якість знань по предмету – 49 %. Переважна більшість учнів засвоїли матеріал на достатньому та середньому рівнях. Високий рівень знань мають  учні 6, 9, 10 класів. Початковий рівень мають 2 учні 5 класу та    1 учень 10 класу.

 

Хімія. Якість знань по предмету- 25 %. Багато учнів мають початковий рівень знань (5 учнів – 8 класу, по 3 учні 7 і 9 класи).

Фізика.  Якість знань по предмету – 36 %. Учні засвоїли матеріал на достатньому та середньому рівнях.

 

Англійська мова. Якість знань по предмету становить 51 %. Тексти контрольних робіт відповідають програмам. Учні засвоїли предмет на достатньому та середньому рівнях. Початковий рівень мають по три учні 5 і 7 кл. та два учні 8 класу.

     На підставі вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

    1. Вважати задовільним стан підготовки учнів з української мови, математики, історії, зарубіжної літератури, біології.

     2. Учителям-предметникам вдосконалювати культуру письма, працювати над дотриманням єдиного орфографічного режиму учнями НВК.

     3. Учителям-предметникам систематично проводити індивідуальну роботу з учнями, які мають початковий рівень знань.

     4. Обговорити результати контрольних робіт на засіданнях МО предметів відповідного циклу.

     5. Провести повторну перевірку індивідуальної роботи учителів з учнями, які мають початковий рівень знань.

     6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко.

 

 

Директор НВК                                                  Н.Лях

 

З наказом ознайомлена:

__________В.Марфутко

  

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

 

21.12.2018 року                                                                                 № 295

с.Мокрець

Про стан психолого-­педагогічного

забезпечення процесу адаптації

учнів 5 класу до навчання

 

     Протягом І семестру 2018-2019 навчального року педагогічний колектив школи працював над вирішенням дидактичної проблеми щодо адаптації учнів 5 класу до навчання у основній школі. Для попередження можливих негативних явищ на даному етапі розвитку особистості школяра, виявлення труднощів адаптації психологічною службою НВК проведено спеціальне психологічне дослідження. Мета даного дослідження полягала у виявленні потенційної «групи ризику», тобто дітей, чиє подальше навчання та виховання пов'язані із суттєвими труднощами (діти з емоційними розладами, порушеннями поведінки, зниженням рівня навчальних досягнень) через, дослідження таких адаптаційних процесів:

- процес міжособистісної взаємоадаптації між окремими членами класного колективу, між колективом і учителями;

- процес реадаптації раніше сформованих і переадаптації актуалізованих міжособистісних контактів учнів у змінених, оновлених обставинах навчання; 

- внутрішні процеси самопристосування учнів у змінених умовах шкільного життя.

     Дослідження проводилося протягом жовтня­-грудня 2018 року. Обстеженню підлягали учні 5 класу (класний керівник – Н.Раєнок). Загальна кількість респондентів склала 23 особи. Із них: дівчаток - 15, хлопчиків - 8.

     У результаті дослідження виявлено 3 дітей з високим рівнем тривожності і труднощами у соціально­психологічній адаптації (кількість таких дітей становить 25 % від загальної кількості досліджуваних). За результатами дослідження розроблені рекомендації класному керівнику, учителям, батькам

щодо індивідуального підходу до кожної дезадаптованої дитини відповідно до причин труднощів адаптації.

     Вивчаючи стан адаптації учнів 5 класу до навчання в основній школі, адміністрацією було відвідано ряд уроків та виховних заходів, проведено співбесіди з учителями та класним керівником, проаналізовано навчальні досягнення учнів за результатами І семестру в порівнянні з попередніми роками.

     Під час відвідування уроків була оцінена робота учителів­-предметників з погляду їхньої психолого­педагогічної майстерності. При цьому було встановлено, що практично всі педагоги вживають певних заходів для ефективної адаптації п’ятикласників до навчання у основній школі. Вчителі враховують індивідуальні особливості учнів, їх швидку втомлюваність, потребу хоча б в епізодичному заохочуванні, використанні ігрових моментів. На всіх уроках спостерігається сприятлива психологічна атмосфера, доброзичливе ставлення поєднується з вимогливістю учителів до учнів. 

     Класним керівником 5 класу Н.Раєнок проводилася індивідуальна робота з учнями, потенційні можливості яких не відповідають рівню навчальних досягнень, налагоджена тісна співпраця з даного питання з їх батьками (проводилися батьківські збори, індивідуальні співбесіди тощо).

     Проте, аналізуючи результати навчальних досягнень за І семестр поточного навчального року та порівнюючи їх з результатами за попередній навчальний рік, слід відмітити, що успішність п’ятикласників поступово знижується.

Навчальний рік

К-сть учнів

Високий рівень

Достатній рівень

Середній рівень

Початко-вий рівень

Не атест.

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

к-сть

%

І семестр 2018-2019 н.р.

23

-

-

10

43

9

39

3

13

1

4

 

Виходячи з цього,

 

НАКАЗУЮ:

 

     1. Учителям-­предметникам протягом II семестру 2018-2019 навчального року продовжити роботу щодо психолого­-педагогічного забезпечення процесу адаптації п’ятикласників до навчання у школі II ступеня. З цією метою:

- через взаємне відвідування уроків учителями початкової і основної школи забезпечити наступність вимог до учнів під час їхнього переходу до середньої школи

     2. Класному керівнику Н.Раєнок:

- до 15.01.2019 року спланувати роботу зі соціально-­педагогічного супроводу за результатами дісліджень;

- постійно здійснювати соціально–педагогічний супровід п’ятикласників і проводити співбесіди, консультації з психологом з різних проблем навчання і виховання;

- до 01.03.2019 року спільно з практичним психологом О.Жеребіло провести батьківські збори щодо актуальних проблем виховання дітей молодшого підліткового віку, зокрема «Психологія співпраці: як будувати свої взаємини з підлітком?»

     3. Практичному психологу О.Жеребіло:

- протягом ІІ семестру організувати роботу корекційної групи з учнями, які відчувають труднощі у навчанні та спілкуванні;

- постійно проводити індивідуальне консультування батьків і учнів з проблемних питань навчання та виховання;

- до 01.03.2019  року провести тренінги з учнями 5 класу, спільні заняття учнів та батьків для зменшення емоційної напруги, рівня нейротизму, створення належних умов навчання і виховання дітей в сім’ї і школі.

     4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної  роботи В.Марфутко.

 

 

Директор НВК                                          Н.Лях

 

З наказом ознайомлені:

_________В.Марфутко

 

_________Н.Раєнок

 

_________О.Жеребіло

 

  

 

 

     

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

 

21.12.2018 року                                                                                 № 296

с.Мокрець

Про стан викладання, рівень

навчальних досягнень, умінь

та навичок з математики

учнів 5–10 класів

  Згідно з річним планом роботи НВК у  2018-2019 навчальному  ро­ці проводився 

адміністративний контроль якості викла­дання та рівня навчальних досягнень учнів 5-10-х класів із математики. В результаті вивчення даного питання було проаналізовано:

·                         програмно-методичне забезпечення;

·                         організацію навчально-виховного процесу;

·                         впровадження активних форм і методів навчання;

·                         рівень навчальних досягнень учнів, результативність навчання.

У школі математику викладають :

·      у 5, 7, 10 класах Т.Отрох, учитель вищої  кате­горії,  педагогічний стаж –

  37 років;

·      у 6, 8, 9 класах Н.Співак, вчитель ІІ категорії, педагогічний стаж – 8 років;

Наслідки вивчення свідчать про те, що вчителі мають добру нау­ково-теоретичну підготовку, володіють методикою викладання предмету. Забезпечують засвоєння уч­нями основних математичних понять, передбаче­них програмою з формування практичних умінь та навичок. На уроках використовуються сучасні форми і методи навчання, що активізують розумову діяльність учнів, сприяють підвищенню в них інтересу до вивчення математики, працюють над розвитком математичного мислення.

     Навчальні програми посібники та підручники, якими ко­ристуються вчителі, рекомендовані МОН України, є в переліку навчаль­ної літератури. Календарні плани вчителів складені з ура­хуванням методичних рекомендацій, у них пе­редбачено

самостійні та контрольні роботи, ма­тематичний обсяг знань. Поурочні плани відоб­ражають роботу вчителів з виконання держав­них програм, індивідуальну та диференційова­ну роботу з учнями.

     Н.Співак особливу увагу звертає на розуміння й осмислення учнями виконуваних операцій. Завдання розробляються різної складності. Виконанню такого обсягу роботи на уроці сприяють, чітко продумані етапи заняття, раціональне використання кожної його хвилини, правильність добору матеріалу. Уроки проводяться в швидкому темпі та на рівні достатньої розумової напруженості.

     Уроки Т.Отрох насичені різноманітним. и формами і методами, проходять чітко, злагоджено, на високому науково – теоретичному й методичному рівні. Вчитель добре володіє методикою індивідуальної роботи з учнями, використовуючи при цьому диференційований підхід до вибору дидактичного матеріалу. Широко використовує творчі та проблемні завдання, що стимулює творчу ініціативу та самостійність учнів.  Уміє лаконічно, доступно подати навчальний матеріал. Такий підхід до процесу навчання створює умови для розвитку пізнавальної активності, самовираження та самовдосконалення учнів.

     Адміністрацією НВК було проведено внутрішньошкільний моніторинг з метою відстеження засвоєння школярами базового навчального матеріалу з математикиРезультати контрольних робіт проаналізовано в таблицях:

Клас

К-ть учнів  у класі

Писали роботу

Рівень навчальних досягнень

початковий

середній

достатній

високий

Я %

5

23

18

3

8

4

3

37

6

16

11

3

4

1

3

36

7

16

10

5

2

3

-

30

8

14

9

3

4

1

1

22

9

11

6

-

5

-

1

17

10

14

9

4

2

3

-

33

 

 

 

 

 

 

Всього Я %

41

 

Виходячи із сказаного вище,

НАКАЗУЮ:

      1. Обговорити результати перевірки стану викладання математики  та розробити заходи з покращення роботи з дітьми, які потре­бують особливої уваги.                           (січень-лютий 2019 року) 

     2. Спланувати систему роботи з обдарованими учнями та учнями які потребують особливої уваги.                                  (протягом року)

     3. Учителям математики:

3.1.   Забезпечити належний методичний рівень викладання, застосовуючи ефективні форми та методи для розвитку творчих здібнос­тей школярів.                                                                     

                                                                              (протягом року)

3.2.  Систематизувати роботу із підвищення рівня навчальних досягнень учнів, які мають початковий рівень знань з математики.                                                                                 

                                                                                   (постійно)

3.3.  Під час складання задач, вправ та підго­товки до уроків особливе значення приділяти практичній спрямованості та диференціації на­вчання.

                                             (постійно)

3.4. З метою підвищення самоосвіти опрацьовувати передовий педагогічний досвід з предмету, накопичувати матеріал у  методичній папці, передплачувати фаховий журнал.                                                       (постійно)

3.5. Поновити та систематизувати матеріально-дидактичну базу з математики, розробити новий тестовий матеріал.                         (протягом навчального року)

     4. Заступнику директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко:

4.1. Проаналізувати стан виконання рекомендацій вироблених під час вивчення рівня навчальних досягнень учнів з математики.            (квітень 2019 року)

     5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи  В.Марфутко.

 

 

Директор НВК                                      Н.Лях

 

З наказом ознайомлена:

__________В.Марфутко

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

 

21.12.2018 року                                                                                 № 294

с.Мокрець

Про стан викладання української

мови в навчальному закладі

 

    

    

Згідно з річним планом роботи НВК був здійснений предметно-узагальнюючий контроль стану викладання української мови.

     У 2018-2019 н.р. українську мову викладають такі учителі:

 

з/п

Прізвище та ініціали вчителя

Пед.стаж

Кваліфікаційна категорія

У яких класах працює

1.

Карпенко О.І.

52

вища

  7, 8, 10

2.

Севрук О.В.

44

вища

5, 6, 9

 

      Вивчення стану викладання української мови та літератури здійснювалося за такими напрямами:

1. Виконання навчальних планів і програм, реалізація рекомендацій із викладання української мови.

2. Формування в учнів умінь і навичок зв'язного мовлення, зв'язок з іншими напрямами роботи з розвитку мовлення:

* збагачення словникового запасу учнів із погляду лексичної та граматичної будови;

* засвоєння норм української літературної мови.

     Із метою перевірки викладання української мови та літератури і проведення позакласної роботи з предметів були відвідані уроки, вивчено документацію вчителів і учнівські зошити, перевірено оцінки тематичних атестацій, відвідано позакласні заходи. Завдяки цьому одержано об'єктивну характеристику роботи вчителів.

    Учитель-методист О.Карпенко прищеплює учням стійкий інтерес до вивчення державної мови, культури, історичної та літературної спадщини України, забезпечує високу результативність та якість своєї роботи, залучає учнів до участі у різноманітних конкурсах, олімпіадах.

     Учитель вищої категорії О.Севрук виявляє достатній рівень професійної майстерності. Вона вміє активізувати дитячу творчість, прищеплює учням інтерес до вивчення української мови, літератури, національної культури. 

     Рівень знань, умінь та навичок учнів з української мови вивчався шляхом проведення контрольних робіт, їх аналізу. Результати такі:

Клас

Кількість учнів, які виконували роботу

Високий рівень знань

Достатній рівень знань

Середній рівень знань

Початковий рівень знань

Якість у %

5

21

4

11

4

2

72

6

11

-

6

2

1

72

7

10

1

6

3

1

60

8

7

-

3

2

2

43

9

6

1

2

3

-

50

10

9

2

4

3

-

66

 Всього – 68 %

     Таким чином, програмовий матеріал учнями засвоюється, в цілому, на достатньому та середньому рівнях. Ведеться кропітка робота з вирівнювання, тобто підвищення рівня їх знань.

     Виходячи з вищезазначеного,

НАКАЗУЮ:

   1. У процесі викладання української мови використовувати особистісно орієнтовані підходи, що забезпечують комфортні умови розвитку, реалізацію природного потенціалу учнів.

      2. Під час підготовки домашніх завдань враховувати принципи взаємозв'язку роботи під час уроку і домашнього завдання, дозування, диференціації, самостійної навчальної діяльності учнів.

     3. Своєчасно та якісно перевіряти письмові роботи учнів згідно з вимогами єдиного орфографічного режиму.

    4.  Своєчасно та якісно проводити контроль усіх видів мовленнєвої діяльності та виставляти оцінки в класні журнали.

    5. Забезпечити ефективність індивідуальної роботи зі слабкими учнями та учнями, які деякий час через хворобу не відвідували заняття.

    6. Заступнику директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко посилити контроль за веденням шкільної документації вчителями української мови.

    7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко.

Директор НВК                                         Н.М.Лях

З наказом ознайомлена:__________В.Марфутко                                    

 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

 

27.12.2018 року                                                                                 № 301

с.Мокрець

Про стан виконання навчальних

програм за І семестр 2018-2019 н.р.

 

 

      Відповідно до річного плану роботи НВК та контролю за якістю навчально-виховної роботи у І семестрі у грудні поточного року адміністрацією школи проводилась перевірка виконання навчальних планів та програм практичного мінімуму письмових робіт з української мови, алгебри, геометрії, математики, англійської мови, лабораторних та практичних робіт з фізики, біології та хімії.

      Перевірка показала, що станом на 28.12.2018 р.:

- навчальні програми початкової школи з усіх предметів інваріативної та варіативної складової робочого навчального плану виконані в повному обсязі;

- навчальні програми у 5-10 класах з навчальних дисциплін виконані в повному обсязі;

- практична сторона навчальних програм з біології, фізики, хімії виконана у відповідності до календарних планів педагогів;

- кількість уроків зв’язного мовлення, творчих робіт з літератури, уроків тематичного обліку знань відповідає нормам. Виставлені оцінки за контрольні роботи, за зошити, тематичний облік знань. Вчителі провели поточний та тематичний облік знань учнів;

- години варіативної частини вичитані відповідно до робочого навчального плану та планів учителів.

      Виходячи з вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

 

1.     Вважати стан виконання навчальних програм задовільним.

     2. Спланувати повторення раніше вивченого матеріалу з 15.01.2019 р. в календарно-тематичних  планах  та  облікувати  повторення у класних журналах з

усіх предметів інваріативної складової навчального плану НВК у розділі «Домашні завдання».

     3. Контроль за виконанням наказу покласти на ЗДНВР Марфутко В.В.

 

 

Директор НВК                                            Н.Лях

 

З наказом ознайомлена:

____________В.Марфутко

 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

Н А К А З

 

27.12.2018 року                                                                                 № 302

с.Мокрець

Про стан відвідування занять

учнями НВК

 

     Відповідно до Закону України «Про освіту» та з метою забезпечення конституційного права громадян на здобуття повної загальної середньої освіти, вдосконалення постійного контролю за оенням навчанням і вихованням дітей і підлітків шкільного віку в школі здійснюється контроль за відвідуванням учнями школи.

     Класні керівники зобов'язані щодня у класних журналах заповнювати  сторінку обліку відвідування учнями уроків, підбиваючи підсумки у кінці семестру. Крім того ведеться журнал контролю відсутності учнів на уроках.

     Не всі класні керівники кожного дня записують відсутніх учнів.

     У НВК проводяться рейди, що виявляють факти запізнення учнів на 1-й урок або пропусків перших уроків без поважних причин. З цими учнями проводяться бесіди про неприпустимість безпричинних пропусків уроків,  повідомляються дані факти їх батькам.

     Не всі класні керівники відповідально ставляться до організації контролю за відвідуванням учнями навчальних занять, в результаті  учні дозволяють собі пропускати заняття без поважної причини.

     На підставі вищезазначеного

 

НАКАЗУЮ:

 

     1. Класним керівникам 1-10 класів, учителям-предметникам:

     1.1. Забезпечити постійний контроль за охопленням навчанням учнів та їх відвідуванням навчальних занять;

     1.2. Активно впроваджувати різноманітні форми підвищення мотивації учнів до навчальної діяльності;

     1.3. На кожному уроці контролювати відвідування учнями навчальних занять;

     1.4. На кожному занятті з’ясовувати причини відсутності, встановлювати місце перебування дитини. Інформувати про пропуски батьків або осіб, що їх замінюють;

     1.5. У разі якщо причиною пропуску уроків є конфлікт в учнівському колективі, залучати соціального педагога О.Яроцьку до розв’язання проблемної ситуації;

     1.6. Якщо учень систематично або тривалий час не відвідує школу, залучати до виховної роботи з ним комісію у справах неповнолітніх, а в разі необхідності, кримінальну міліцію у справах неповнолітніх;

     1.7. Активно використовувати педагогічний потенціал батьківського комітету та громадських організацій для впливу на учнів, які пропускають заняття без поважної причини, їх батьків та осіб, що їх замінюють;

     2. Атестаційній комісії під час атестації учителів-предметників та класних керівників враховувати стан відвідування учнями навчальних занять, які проводять ці вчителі.

     3. Педагогу-організатору та соціальному педагогу О.Яроцькій відповідно до річного плану роботи забезпечити повноцінну діяльність педагогічного лекторію для батьків та осіб, що їх замінюють.

     4. Контроль за виконання наказу покласти на заступника директора з навчально-виховної роботи В.Марфутко.

 

 

Директор НВК                                             Н.Лях

 

З наказом ознайомлені:  

___________В.Марфутко

 

___________О.Яроцька

 

 

 

 

 

КАЛИТЯНСЬКА СЕЛИЩНА РАДА

 

МОКРЕЦЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС

«Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»

 

Н А К А З

 

 

 

21.12.2018 року                                                                                 № 298

 

с.Мокрець

 

Про запобігання дитячому

 

дорожньо-транспортному

 

травматизму

 

 

 

                                   

 

     З метою попередження випадків дорожньо-транспортного травматизму учасників освітнього процесу

 

 

 

НАКАЗУЮ:

 

 

 

     1. Розробити та затвердити план заходів щодо попередження дорожньо-транспортного травматизму.            (відп.ЗДНВР В.Марфутко)

 

     2. Залучати до участі у заходах щодо попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму працівників місцевих підрозділів Національної поліції.                (відп.ЗДНВР В.Марфутко)

 

     3. Тримати на постійному контролі питання попередження дитячого дорожньо-транспортного травматизму за участю неповнолітніх, навчання учнів нормам безпечного поводження на дорогах.  (відп.ЗДНВР В.Марфутко, кл.керівники)

 

     4. Негайно інформувати відділ освіти про дорожньо-транспортні пригоди, які сталися з учасниками навчально-виховного процесу.    (відп.ЗДНВР В.Марфутко)

 

     5. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

 

 

 

Директор НВК                               Н.М.Лях

 

 

 

З наказом ознайомлена:

 

 

 

_____________В.Марфутко